.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
الهام :هیچ مردی در دنیا وجود ندارد که زن ذلیل نباشد!

جالبترین مطالب یک مصاحبه مطبوعاتی که البته بیش از متن خبر مورد توجه قرار می گیرد حاشیه های آن است به ویژه آنکه طرف گفتگوی خبرنگاران شخصی خوش صحبت و شوخ‌طبع همچون غلامحسین الهام باشد.
به گزارش خبرنگار مهر ، گفتگوی خبری سخنگوی دولت با خبرنگاران در سفر رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی با حاشیه های جالبی همراه بود.

نخستین حاشیه از همان ابتدای جلسه آغاز شد زمانی که آقای سخنگو با یک ساعت تاخیر در جلسه کنفرانس مطبوعاتی حاضر شده و موجبات اعتراض خبرنگاران را پدید آورد.

الهام اما به محض وارد شدن به اتاق جلسه گویی که انتظار برپایی مصاحبه مطبوعاتی را نداشته باشد از انجام مصاحبه امتناع کرد و گفت: من هرگز در سفرهای استانی هیئت دولت مصاحبه نمی کنم.

با اصرار خبرنگاران و گلایه آنان مبنی بر اینکه از یکساعت قبل منتظر ورود او بوده اند آقای سخنگو راضی به گفتگو شد و البته این مصاحبه یکساعت و نیم به طول انجامید.

نخستین سئوال مطرح شده در خصوص نظر سخنگوی دولت نهم نسبت به کسب حداقل رای اعتماد مجلس هشتم برای وزیر کشور بود. الهام در پاسخ به این سئوال با بیان اینکه خود او نیز در مجلس هفتم به صورت ناپلئونی به وزارت دادگستری رسیده است افزود: البته آقای صادق محصولی رکورد من را شکستند!

سئوال دوم از سوی یکی از خبرنگاران محلی بود. وی خطاب به الهام گفت که یک سئوال شخصی از وی دارد اما قبل از طرح سئوال سخنگوی دولت گفت: حتما می‌خواهید در خصوص دو شغله بودن من بپرسید؟ که با جواب مثبت خبرنگار یاد شده مواجه شد.

غلامحسین الهام با بیان اینکه در هیچیک از جلسات مطبوعاتی دوستان خبرنگار از کنار این سئوال نگذشته اند اظهار داشت: چند شغله بودن من کاملا قانونی است.

وی با بیان اینکه دلیل حساسیت ایجاد شده نسبت به چند شغله بودنش هنوز برای او نامشخص است ادامه داد: اگر کسی بتواند از ابتدای انقلاب تا کنون عضوی از شورای نگهبان را پیدا کند که تنها در یک مسئولیت اشتغال داشته است شخصا به او جایزه خواهم داد.

وزیر دادگستری و سخنگوی دولت نهم اظهار عقیده کرد: واضح است که مشکل رسانه ها چند شغله بودن اعضای شورای نگهبان نیست بلکه مشکل اصلی شخص الهام است.

الهام با بیان این مطلب که نمی دانم چرا دوستان خبرنگار روی من حساسیت دارند اظهار امیدواری کرد: با تصویب طرح مجلس مبنی بر ممنوعیت فعالیت اعضای شورای نگهبان در قوای مجریه و قضائیه دغدغه های مطبوعات و رسانه ها پایان یابد.

وی اظهار داشت: مطمئن باشید با تصویب نهایی این قانون بحث دوشغله بودن اعضای شورای نگهبان برای همیشه در گهواره تاریخ خواهد خوابید.

غلامحسین الهام که در مسئولیت وزارت دادگستری از تشکیلات قضایی آذربایجان شرقی و زندان تبریز بازدید کرده بود گفت: هرگز انتظار نداشتم در زندان تبریز شاهد این همه زندانی باشم.

وی ادامه داد: تعداد زندانیان بند مالی، دیه و مهریه و از همه مهمتر بند نسوان غیرقابل تصور بود.

الهام با تاکید بر لزوم چاره اندیشی برای موضوعاتی چون چک، دیه و از همه مهمتر مهریه ادامه داد: مردان نباید زیر تعهدهای سنگین بروند.

وی با بیان اینکه برخی مهریه بالا را سوپاپ اطمینان زندگی می خوانند هشدار داد: عاقبت مهریه های سنگین اغلب به زندان ختم می شود.

وزیر دادگستری با بیان اینکه تبلیغات منفی به گونه ای شده که هر کس به همسر خود عشق بورزد نشان زن ذلیلی اوست گفت: هیچ مردی در دنیا وجود ندارد که زن ذلیل نباشد!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.361 seconds.